Wystartowała kampania promująca WOLONTARIAT DŁUGOTERMINOWY

Wystartowała kampania promująca WOLONTARIAT DŁUGOTERMINOWY

Trwa nowa kampania promująca wolontariat długoterminowy realizowana przez Narodowy Instytut Wolności. Kampania jest kontynuacją działań zapoczątkowanych w 2019 roku i prowadzonych dotychczas pod hasłem „Pomagaj nie raz a cały czas”.
– Głównym celem naszej komunikacji jest zachęcenie do stałego wspierania osób i środowisk potrzebujących pomocy. W świecie ciągłych zmian, tysięcy bodźców i możliwości chcemy promować takie wartości jak stałość, wytrwałość w postanowieniach i konsekwencja w działaniu. Chcemy czynnie wspierać wolontariuszy w ich codziennym rozwoju – zachęcamy do samodoskonalenia i odnajdywania satysfakcji w odpowiedzialności za stałe działania – mówi Michał Rulski, zastępca dyrektora Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, operatora Programu Wspierania i Rozwoju Wolontariatu Długoterminowego Korpus Solidarności.
W promowanie wolontariatu stałego włączyli się również ci, którzy o sile pomagania wiedzą najwięcej – laureaci konkursu „Wolontariusz Roku”, organizowanego corocznie przez Korpus Solidarności. Rozmowy z nimi są częścią kampanii, a ich celem jest pokazanie, że wolontariat jest dla każdego i pozwala odnaleźć w nim to, co w życiu najcenniejsze – przyjaźń, szacunek, wdzięczność oraz poczucie własnej wartości.
– Zależało nam, żeby kampania była pełna dobrej energii i właśnie na dobrych emocjach zbudowaliśmy nasz przekaz. Chcieliśmy pokazać, że to co dobre warto w życiu powtarzać i cieszyć się wspieraniem innych na co dzień. Wolontariat to często odpowiedzialna i wymagająca praca, ale też ogromna satysfakcja i naturalny bodziec do doceniania własnego szczęścia – rodziny, przyjaciół, zdrowia i nieskończonych możliwości, które są dostępne dla każdego ochotnika – mówi Dariusz Pietrowski, kierownik Biura Korpusu Solidarności w NIW-CRSO.

W ramach kampanii powstała komunikacja w mediach społecznościowych oraz spot radiowy emitowany w stacjach ogólnopolskich. Za koncepcję oraz realizację działań odpowiada agencja Twożywo. Kampania została zrealizowana na zlecenie Narodowego Instytutu Wolności – Centrum Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego.
Opublikowany w Korpus Solidarności

Dodaj komentarz