Zatrzymaj się, pomyśl, zdecyduj! To trend na życie według własnych zasad! #WlasniePoTo

#WlasniePoTo

Zatrzymaj się, pomyśl, zdecyduj! To trend na życie według własnych zasad!

Kochani! Od początku realizacji PROJEKTU LOWES utworzyliśmy 41 przedsiębiorstw społecznych, a WY utworzyliście 269 miejsc pracy. Dlaczego i PO CO? Bo wybraliście inną drogę. Własną.
Wczoraj otrzymaliśmy oficjalną decyzję od realizatorów Ogólnopolskiej Kampanii „Właśnie po to” – zgodę na udział we wsparciu lokalnych przedsiębiorców społecznych pod szyldem kampanii!

Dziś ze względu na okoliczności to życie powiedziało nam „ZATRZYMAJ SIĘ, POMYŚL, ZDECYDUJ!”.
Wy zrobiliście to wcześniej. DLATEGO na te dni bezruchu, zatrzymania i refleksji mamy dla Was wyzwanie, zadanie,

KONKURS. Zasady są proste:
Do wszystkich „naszych” przedsiębiorców społecznych wyślemy jutro maila z zadaniem. A będzie ono dziecinnie proste, zaś jego wykonanie zajmie Wam maksymalnie 5 minut. Odpowiedzcie nam na pytanie: „PO CO?”, a może bardziej „DLACZEGO?”. Dlaczego założyłem/am przedsiębiorstwo społeczne. Forma – dowolna. Dajcie nam jednak coś, co pozwoli nam hasło #wlasniepoto rozbujać na FB. Czyli: selfy z aktualnej sytuacji plus max 3 zdania, jako odpowiedź na pytanie „po co?” albo krótki film. Ostatecznie z naszych zasobów wybierzemy formę graficzną i stworzymy ładny post, ale po to musicie przesłać nam trzy zdania uzasadnienia zaczynającego się od słów #wlasniepoto.

NAGRODA: Artykuł o WAS w papierowym wydaniu majowego ECHO GORZOWA (cała strona) plus krótki wywiad na stronie www.echogorzowa.pl HEY! To mega reklama, bo tytuł wyborny, bezpłatny i bardzo dobrze dystrybułowany. Artykuł zawierać będzie wszystko to, co chcecie powiedzieć i pokazać. Będzie wydany z wybranymi przez Was zdjęciami lub (plus) grafiką. Zapewniamy również wsparcie przy opracowaniu jego treści albo po rozmowie – napiszemy go w Waszym imieniu. Forma będzie zależeć tylko od Was <3 ale wymagać będziemy treści dotyczących Kampanii #WlasniePoTo

KTO WYGRA? WYGRA ten, kto uzyska największą ilość „lajków” pod postem ze swoim uzasadnieniem, a udostępnienia liczymy jako „lajk” X2 (udostępnienie na własnym profilu lidera również liczymy X2 a tym samym w ten sposób liczymy udostępnienia na profilach pracowników. Udostępnienie musi zawierać #wlasniepoto).

Inspiratorami kampanii „Właśnie po to” są: Stowarzyszenie BORIS, Fundacja Fundusz Współpracy, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Obywatelskiego, Stowarzyszenie Ośrodek Kultury i Aktywności Lokalnej w Krzesku, Stowarzyszenie Europa i My oraz Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej. Kampania dofinansowana ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego. AMBASADOR: Artur Barciś.

Dodaj komentarz