Jak promować swoją NGO i jej działania. Podpowiada PORADNIK.NGO.PL

Promocja jest ważna,to jeden z elementów marketingu. Marketing według autora wielu publikacji Philipa Kotlera to proces społeczny i zarządczy, mający na celu rozpoznanie, pobudzanie i zaspokajanie potrzeb klientów (odbiorców). Dzięki marketingowi ludzie przy użyciu odpowiednich środków promocji dostają to, czego potrzebują, we właściwym miejscu i czasie, po odpowiedniej cenie. Organizacje z reguły nie przyznają się, że szukając sposobów na zwiększenie skuteczności swoich działań, spoglądają na rozwiązania biznesowe, ale i bez tego każdy z nas intuicyjnie czuje, że w dzisiejszym świecie promocja to „obowiązek”.
Odbiorcy promocji
Mówiąc do wszystkich, mówimy do nikogo. Dlatego tak ważny jest wybór osób, do których będziemy kierować konkretne działania promocyjne NGO. Wybierz i poznaj odbiorców promhttps://publicystyka.ngo.pl/zacznij-promowac-swoja-ngo-i-jej-dzialania-podpowiedzi-znajdziesz-w-poradnik-ngo-plocji.
Właściwy przekaz
Wybór tego, co konkretnie powiemy naszym odbiorcom i odbiorczyniom, jaką wiadomość im przekażemy, jest wyzwaniem dla osoby zajmującej się promocją. Każdy przekaz rządzi się swoimi prawami. Podobnie przekaz promocyjny.
Narzędzia promocji
Kiedyś było ich niewiele, teraz mamy problem z wyborem i jest to problem nadmiaru. Poznaj dostępne dla organizacji pozarządowych narzędzia promocji i zastanów się, z których – w twoim konkretnym przypadku – najlepiej skorzystać. Przeczytaj: Jak, czyli narzędzia promocji.
Polecamy cały dział w PORADNIK.NGO.PL z NOWYMI (!) informacjami o promocji: Promocja i współpraca NGO z mediami.
ZRÓDŁO: https://publicystyka.ngo.pl/zacznij-promowac-swoja-ngo-i-jej-dzialania-podpowiedzi-znajdziesz-w-poradnik-ngo-pl

Dodaj komentarz