Pierwszy w Polsce urzędowy paczkomat!

Klienci gorzowskiego magistratu już dziś mogą załatwić sprawy urzędowe bez bezpośredniego kontaktu z urzędnikami. Na początek te z zakresu spraw, obsługiwanych przez Wydział Komunikacji. InPost – lider nowoczesnej logistyki w Polsce, na potrzeby Urzędu Miasta Gorzowa przygotował dwa nowe specjalistyczne paczkomaty. Dokumenty można nadać i odebrać za pośrednictwem urządzenia InPost.

Mieszkańcy mogą załatwić wybrane sprawy urzędowe przy pomocy paczkomatów InPost. Wystarczy wypełnić prosty formularz na stronie urzad24.inpost.pl/Gorzow i zanieść wymagane dokumenty do dowolnego, wybranego przez siebie paczkomatu na terenie miasta. Koszt nadania paczki wynosi 5,99 zł. Odbieranie dokumentów nadanych przez urzędników do mieszkańców będzie możliwe w paczkomatach InPost przy ulicy Sikorskiego 3-4 oraz przy ulicy Myśliborskiej 34, zlokalizowanych obok budynków Urzędu Miasta. W trakcie pandemii rekomendujemy wygodny i bezpieczny odbiór dokumentów zdalnie przy pomocy darmowej aplikacji InPost Mobile z poziomu smartfona (aplikacja do pobrania w sklepach App Store i Google Play), zamiast standardowego użycia panelu dotykowego. Na chwilę obecną za pośrednictwem paczkomatu można załatwić sprawy z zakresu tych, realizowanych w Wydziale Komunikacji UM, tj. m.in.: • złożyć wniosek o zarejestrowanie pojazdu sprowadzonego z zagranicy, zakupionego w kraju lub nowego,• złożyć wniosek o wymianę/wydanie wtórników dokumentów komunikacyjnych (dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu oraz tablic rejestracyjnych),• zgłosić zbycie/nabycie pojazdu,• zawiadomić o zmianie stanu faktycznego (np. dopisanie adnotacji: hak, gaz, itp.)• złożyć wniosek o wyrejestrowanie pojazdu,• odebrać nowy dowód rejestracyjny, kartę pojazdu.• wydanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) przed przystąpieniem do szkolenia/egzaminu państwowego,• wtórnik prawa jazdy/pozwolenia na kierowanie tramwajem,• wpis w dokumencie prawa jazdy potwierdzający kwalifikacje zawodowe,• wydanie międzynarodowego prawa jazdy,• wydanie/przedłużenie ważności zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,• wydanie zaświadczenia. Gotowe dokumenty będą czekać na odbiór w urządzeniu obok budynku Urzędu Miasta, na identycznych zasadach, na jakich funkcjonują wszystkie paczkomaty.

Więcej informacji kliknij TUTAJ

Dodaj komentarz