Zapytanie ofertowe z dnia 1 września 2016 roku
Dotyczące wykonanie prac budowlanych remontowych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie Wielkopolskim, Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej w Świebodzinie, Kożuchowie oraz Kostrzynie nad Odrą.
PREFEROWANE PODMIOTY EKONOMII SPOŁECZNEJ
Ze względów podmiotowych zamówienie nie podlega przepisom Ustawy Prawo zamówień Publicznych. Zamówienie jest realizowane zgodnie z zasadą konkurencyjności w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikalności wydatków w ramach EFS na lata 2014-2020, dotyczy projektu: ?Lubuski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej? Oś priorytetowa 7. Równowaga społeczna, 7.6.1 Wsparcie rozwoju ES poprzez działania Ośrodków Wsparcia Ekonomii Społecznej, współfinansowanego z Unii Europejskiej ze środków EFS, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego ? Lubuskie 2020.
Zamawiający:
Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego „ROZWÓJ”
- Łazienki 6,
66-400 Gorzów Wielkopolski,
woj. lubuskie
- Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia jest wykonanie prac budowlanych remontowych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie Wielkopolskim, Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej w Świebodzinie, Kożuchowie oraz Kostrzynie nad Odrą.
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
CPV 45400000-7 Roboty budowlane
CPV 45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
CPV 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno kanalizacyjne- sanitarne
CPV 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
CPV 45410000-4 tynkowanie
CPV 45431000-7Kładzenie płytek
CPV 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynku
CPV 45421100-5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów
CPV 45111220-6 Roboty w zakresie usuwania gruzu
CPV 45442100-8 Roboty malarskie
Część A Roboty budowlane remontowe w Świebodzinie w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej przy ul. Okrężna 3, 66-200 Świebodzin.
Część B Roboty budowlane remontowe w Kożuchowie w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej przy ul. Anny Haller 1
Cześć C Roboty budowlane remontowe w Gorzowie Wielkopolskim w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej przy ul. Przemysłowej 53
Część D Roboty budowlane remontowe w Kostrzyn nad Odra w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej przy ul. Dworca 2
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Celem zamówienia jest wykonanie prac budowlano remontowych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie Wielkopolskim, Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej w Świebodzinie, Kożuchowie oraz Kostrzynie nad Odrą w ramach realizacji projektu – Lubuski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej?
ZAKRES PRAC
Część A Roboty budowlane w Świebodzinie w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej przy ul. Okrężna 3, 66-200 Świebodzin.
Lp. | Nazwa wykonywanych robót elektrycznych | J.m. | Ilość |
1. | Montaż tablicy bezpiecznikowej z podlicznikiem | Szt | 1 |
2. | Wymiana automatu schodowego klatki schodowej | Szt. | 1 |
3. | Montaż opraw RN 4×18 | Szt | 9 |
4. | Montaż opraw halogenowych z fotokomórką LED | Szt | 2 |
5. | Demontaż instalacji elektrycznej | Kpl. | 1 |
6. | Wykonanie wypustku na gniazdko | Wyp. | 14 |
7. | Wykonanie wypustu na wyłącznik | Wyp | 11 |
Lp. | Nazwa wykonywanych robót budowlanych | j.m | Ilość |
1. | Demontaż ścianki działowej z płyt promonta z wywiezieniem gruzu | m2 | 30 |
2. | Demontaż drzwi | Szt | 4 |
3 | Montaż drzwi z futryną | Szt | 2 |
4. | Tynkowanie i uzupełnianie tynków po demontażu scianek | M2 | 8 |
5. | Ułożenie płytek ściennych w WC i kuchni | M2 | 23 |
6 | Posadzki z płytek układanych metodą zwykłą w wc i klatki schodowej. | M2 | 12,01 |
7 | Montaż ścianki działowej z płyt GKB impreg. Pod zabudowę i | M2 | 19 |
Lp. | Nazwa wykonywanych robót malarskich | j.m | Ilość |
1. | Przygotowanie powierzchni scian pod malowanie | m2 | 265 |
2. | Przygotowanie powierzchni sufików pod malowanie | M2 | 89,30 |
3. | Dwukrotne malowanie ścian | m2 | 265 |
4. | Dwukrotne malowanie sufitów | m2 | 89,30 |
Lp. | Nazwa wykonywanych robót hydraulicznych | j.m | Ilość |
1. | Montaż podgrzewacza wody 5,0 kW | Kpl | 1 |
2. | Demontaż instalacji wod.-kan | Kpl. | 1 |
3. | Wykonanie wypustu hydraulicznego na wodę do umywalki, wc i zlewozmywaka | Szt. | 3 |
4. | Wykonanie wypustu odpływu do umywalki WC i zlewozmywaka | Szt. | 3 |
Lp. | Przebudowa Schodów wejściowych | j.m | Ilość |
1 | Przebudowa schodów wejściowych | Kpl | 1 |
Część B Roboty budowlane w Kożuchowie w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej przy ul. Anny Haller 1
Lp. | Nazwa wykonywanych robót. | Jednostka. | Ilość. |
1 | Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2 | M2 | 2,59 |
2 | Wyrównanie tynków na ścianach sposobem ręcznym, jednowarstwowe; | M2 | 62 |
3 | Wewnętrzne gładzie gipsowe jednowarstwowe na sufitach | M2 | 65,27 |
4 | Wewnętrzne gładzie gipsowe jednowarstwowe na ścianach z elementów prefabrykowanych i betonowych wylewanych | M2 | 229,19 |
5 | Osadzenie kształtowników metalowych ochronnych zabezpieczających krawędzie | m | 55,29 |
6 | Gruntowanie podłoży pod malowanie – powierzchnie pionowe | M2 | 294,46 |
7 | Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych – podłoży gipsowych z gruntowaniem294,46 | M2 | 294,56 |
8 | Spadki pod obróbki blacharskie z zaprawy | M2 | 1,812 |
9 | Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych dwudzielnych z PCV o pow. do 2.5 m2 | M2 | 10,295 |
10 | Usunięcie z budynku gruzu i ziemi | M3 | 0,515 |
11 | Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 5 km | M3 | 0,515 |
12 | Obsadzenie parapetów zewnętrznych w ścianach z cegieł | szt | 5 |
13 | Tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego gr. 10 mm wykonywane na ościeżach | M2 | 29 |
14 | Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego gr. 2 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podło- żu – nałożenie podkładowej masy tynkarskiej | M2 | 29 |
15 | Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni do 2 m2 | Szt. | 29 |
16 | Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo-wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych | M3 | 5 |
17 | Usunięcie z budynku gruzu i ziemi | M3 | 0,37 |
18 | Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 5 km | M3 | 0,37 |
19 | Ułożenie nadproży prefabrykowanych | M | 0,37 |
20 | Ościeżnice drzwiowe | Szt. | 4,8 |
21 | Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne pełne o powierzchni ponad 1,6 m2 fabrycznie wykończone | M2 | 5 |
22 | Tynki jednowarstwowe wewnętrzne z gipsu tynkarskiego gr. 10 mm wykonywane na ościeżach | M2 | 5 |
23 | Ścianki działowe GR z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym, dwuwarstwowe 50 – 101 | M2 | 25 |
24 | Wykonanie napraw podłogi drewnianej | M2 | 8,12 |
25 | Izolacja z pianki polietylenowej pozioma podposadzkowa | M2 | 65,27 |
26 | Posadzka z paneli podłogowych z listwami przypodłogowymi | M2 | 65,27 |
27 | Rozebranie wykładziny ściennej z płytek | M2 | 28,84 |
28 | Usunięcie z budynku gruzu i ziem | M3 | 0,577 |
29 | Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami skrzyniowymi na odległość 5 km | M3 | 0,577 |
30 | Wyrównanie tynków na ścianach sposobem ręcznym, jednowarstwowe; mieszanka gipsowa MP75 | M2 | 23,30 |
31 | Samopoziomujące masy szpachlowe grubości 4 mm wewnątrz budynków pod płytki z kamieni sztucznych, wykładziny i parkiet | M2 | 5,030 |
32 | Pionowa izolacja podpłytkowa przeciwwilgociowa gr. 1 mm z polimerowej masy uszczelniającej (folii w płynie) wykonywana ręcznie | M2 | 10,800 |
33 | Licowanie ścian płytkami o wymiarach 20×20 cm na klej metodą kombinowaną | M2 | 26,810 |
34 | Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych; płytki 30×30 cm układane na klej metodą kombinowaną | M2 | 5,030 |
35 | Demontaż umywalki | Kpl. | 1 |
36 | Demontaż ustępu z miską fajansową | Kpl. | 1 |
37 | Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 50 mm | Szt. | 1 |
38 | Dodatek za wykonanie podejść odpływowych z rur i kształtek z nieplastyfikowanego PCW o śr. 110 mm | Szt. | 1 |
39 | Dodatkowe nakłady na wykonanie podejść dopływowych do zaworów wypływowych, baterii, hydrantów, mieszaczy itp. o śr. nominalnej 15 mm | Szt. | 3 |
40 | Zawory czerpalne o śr. nom. 15 mm | Szt. | 1 |
41 | Baterie umywalkowe dla niepełnosprawnych | Szt. | 1 |
42 | Montaż ustępów pojedynczych dla niepeł- nosprawnych | Kpl. | 1 |
43 | Montaż umywalek dla niepełnosprawnych | Szt. | 1 |
44 | Demontaż/montaż schodów drewnianych – sosna z lakierowaniem- 18 stopni ,balustrady 8mb | Kpl. | 1 |
45 | Montaż – próg | Szt. | 5 |
Cześć C Roboty budowlane w Gorzowie Wielkopolskim w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej przy ul. Przemysłowej 53
Lp. | Nazwa wykonywanych robót. | Jednostka miary | Ilość. |
1. | Przygotowanie i malowanie ścian | m2 | 800 |
2. | Przygotowanie i malowanie sufitów. | m2 | 340 |
3. | Układanie wykładziny dywanowej. | m2 | 70 |
Część D Roboty budowlane w Kostrzyn nad Odra w Lubuskim Ośrodku Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej w Kostrzyn nad Odrą ul. Dworca 2
Lp | Nazwa Wykonywanych robót | Jednostka miary | Ilość |
1 | Przygotowanie i malowanie ścian | M2 | 400 |
- Miejsce i termin realizacji zamówienia : Przewidywany termin realizacji zamówienia do sierpnia 2017 roku
- Miejsce:
Świebodzin 66-200, ul. Okrężna 4
Gorzów Wielkopolski 66-400 ul. Przemysłowa 53,
Kostrzyn nad Odrą ul. Dworca 2
Kożuchów, ul. Anny Haller 1
- Warunki udziału w postępowaniu
- O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Oferta cenowa musi być podana w złotych polskich i zawierać wszelkie publiczno-prawne obciążenia wynikające z zawartej umowy obciążające Zamawiającego jako płatnika.
- Oferent musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
- Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest przedstawić :
- Pisemną ofertę na formularzy stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
- Aktualny odpis z KRS lub właściwego rejestru, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika- pełnomocnictwo w oryginale lub kopie podświadomą za zgodnością z oryginałem,
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ora o braku innych podstaw do wykluczenia z udziału z postępowania.(załącznik nr 2)
- Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym.( załącznik nr 3)
- Ocena spełnienia warunków w postępowaniu
- Ocena spełnienia warunków w postępowaniu dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w pkt. 5
- Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie odrzucenie oferty
- W przypadku wątpliwości lub ujawnienia błędów bądź nieścisłości w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy lub Wykonawców do złożenia wyjaśnień.
- W przypadku podania innej ceny w ofercie, a innej ceny w kosztorysie lub innych dokumentach- Zamawiający przyjmie za cenę ofertową podaną w formularzu oferty.
- Kryterium oceny oferty: Opis kryteriów
- Preferowani będą wykonawcy, którzy wykonają usługę wykazaną w pkt 2 niniejszego zapytania, proponując najniższą cenę 60 % oraz najdłuższy okres gwarancji 20 % oraz podmioty ekonomii społecznej 20 % – zastosowanie klauzuli społecznej
- Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń.
- Ocena spełnienia warunków stawianych wykonawcom: Ocena będzie dokonywana przy zastosowaniu kryterium „spełnia” / „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca nie spełniający warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
Lp. | Kryterium | Waga | Punktacja |
1. | Cena oferty (brutto) | 60 % | 1%-1 pkt |
2. | Udzielona Gwarancja | 20 % |
1%-1 pkt
|
3 | Klauzula społeczna | 20% | 1%-1 pkt |
Razem: |
100% |
100 pkt |
Liczba punktów w kryterium -cena oferty (brutto)- zostanie obliczona według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej (zł)
C = Liczba punktów za cenę oferty = ?????????????????????????? x 60
Cena brutto oferty ocenianej (zł)
- b) Liczba punktów w kryterium ?udzielona gwarancja? zostanie obliczona według następującego wzoru:
Gwarancja ofert badanej (miesiące)
G=Liczba punktów za cenę oferty = ?????????????????????????? x 20
Gwarancja oferty z największą liczbą jednostkową (miesiące)
- c) Zapytanie ofertowe skierowane po podmiotów ekonomii społecznej
Punkty za kryterium ? klauzuli społecznej? zostaną przyznane w następujący sposób
Oferta, która będzie spełniała kryterium klauzuli społecznej otrzyma 20 pkt
Oferta, która nie będzie spełniała kryterium klauzuli społecznej otrzyma 0 pkt
Ostateczna liczba punktów zostanie obliczona przez podstawienie danych uzyskanych powyżej do następującego wzoru S= C+G+ KS
S – oznacza sumę punktów uzyskanych we wszystkich kryteriach
C- oznacza liczbę punktów uzyskanych za cenę 1%-1pkt.
G ? oznacza liczbę punktów uzyskanych za okres gwarancji 1%-1 pkt
KS ? oznacza liczbę punktów uzyskanych za klauzulę społeczną
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze ofertę, która uzyskała największą liczbę zsumowanych punktów.
- Opis sposobu przygotowania oferty/ termin składania ofert
- Oferty należy składać najpóźniej do dnia 15 września 2016 r. do godziny 12.00 w południe.
- O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia do Zamawiającego.
- Oferty, które wpłyną po ww. terminie, nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy wysłać pocztą tradycyjną lub kurierem lub złożyć osobiście w: siedzibie Zamawiającego: Gorzów Wlkp., ul. Przemysłowa 53, z dopiskiem na kopercie: Odpowiedź na zapytanie ofertowe Z dnia 1 września 2016 roku dotyczące wykonanie prac budowlanych remontowych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Świebodzinie
- Nie otwierać do 15 września 2016 r. do godziny 12.00.
- Oferta powinna być czytelna i sporządzona w języku polskim. Oferta oraz wszelkie załączniki muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, gdy oferta jest podpisana przez inną osobę niż przedstawiciel prawny Wykonawcy, do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną kopię stosowanego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
- Niniejsze zapytanie jest również dostępne na stronie internetowej Zamawiającego lowes.lubuskie.org.pl
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/ informacji oraz za przesłanie /złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
- Wykonawca w toku postępowania może zwracać się z zapytaniami o wyjaśnienie niniejszego zapytania. Odpowiedź zostanie wysłana do Wykonawcy zadającego pytanie drogą mailową. Zamawiający zastrzega sobie prawo pozostawienia pytania bez odpowiedzi w sytuacji jego złożenia w terminie krótszym niż 1 dzień przed terminem składania oferty.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- Informacja na temat zakresu wykluczenia
- Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
- Oferent jest zobowiązany do popisania oświadczenia ujętego w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Osoby, które nie podpiszą ww. oświadczenia, nie będą brane pod uwagę.
- Określenie warunków zmian umowy w wyniku przeprowadzonego postępowania.
- Zamawiający przewiduje możliwość nie podpisania umowy w przypadku nie otrzymania dofinansowania ww. projektu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru ofert, negocjowania oferty, zmiany warunków lub zamknięcia naboru bez wyboru oferty w szczególności w przypadku złożenia ofert przekraczających wysokość środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania uzasadnienia.
- Zgodnie z pkt. 15 Rozdziału 6.5.3. Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach EFRR, EFS oraz FS na lata 2014-2020 zamawiający dopuszcza możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu zamówień uzupełniających, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w zawartej z Wykonawcą umowie o ile zamówienia te będą zgodne z podstawowym przedmiotem zamówienia. W tym przypadku nie będzie konieczne ponowne stosowanie zasady konkurencyjności.
- Wymagania ogólne
- Wykonawca zobowiązany jest do umieszczania logo projektu na wszystkich materiałach, zaświadczeniach oraz wszelkich innych dokumentach dotyczących realizowanych zadania w sposób określony Rozporządzeniem Rady 1159/2000/WE i opracowanymi na jego podstawie wytycznymi.
- Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia
- Zaleca się, aby wykonawca, przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej, zdobył wszelkie niezbędne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
- Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym z obowiązującymi normami, sztuką budowalną, przepisami BHP, ppoż.
- Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia , oraz spełnienia funkcji i walorów użytkowych. Zamawiający za produkty równoważne uzna takie, które spełnią parametry techniczne produktu wskazanego z nazwy handlowej.
- Wykonawca zapewni warunki realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie zobowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy..
- Zamawiający dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji części zamówienia.
- Rozliczenie między zamawiającym a przyszłym wykonawcą nastąpi po dostarczeniu złożeniu faktury z terminem płatności do 30 dni.
- Odrzucenie wykonawcy
- Wykonawca zostanie odrzucony z niniejszego postępowania:
- a) W przypadku niezgodności oferty z niniejszym zapytaniem;
- b) W przypadku niespełnienia warunków udziału;
- c) W przypadku przedstawienia przez Wykonawcę informacji nieprawdziwych;
- d) W przypadku powiązania Wykonawcy z Zamawiającym osobowo lub kapitało
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
????????………………
Data, miejscowość
Nazwa Wykonawcy:??????..
Adres Wykonawcy:…………………………………………………
Kraj:………………………………………………………………………
NIP:…………………………………………………………………….
numer telefonu i faksu Wykonawcy ???
adres e – mail Wykonawcy?????
adres strony www. Wykonawcy?????
Przedstawiciel Wykonawcy, uprawniony do kontaktów:
Imię i nazwisko???????????tel./fax?.??????????…
Adres??????????????????????????????
Przedstawiciel/e Wykonawcy, uprawniony/eni do podpisania umowy:
Imię i nazwisko???????????.tel./fax???????????…
Adres??????????????????????????????
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do zapytania ofertowego z dnia 01 września 2016 roku realizowanego zgodnie z zasadą konkurencyjności na wykonanie zadań remontowo-budowlanych, pomieszczeń znajdujących się przy ul. Okrężnej 4 w Świebodzinie, w Kożuchowie przy ul. Anny Haller, w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Przemysłowa 53 oraz w Kostrzynie nad Odr ul. Dworcowa.
Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia na następujących zasadach.
- Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi:
CZĘŚĆ A ZAMÓWIENIA
Brutto ( wraz z podatkiem VAT ) w wysokości ?????????????.. zł
Słownie złotych ????????????????????????..
Oferujemy udzielenie gwarancji od terminu odbioru końcowego na :?. miesięcy na roboty remontowo budowlane
CZĘŚĆ B ZAMÓWIENIA
Brutto ( wraz z podatkiem VAT ) w wysokości ?????????????.. zł
Słownie złotych ????????????????????????..
Oferujemy udzielenie gwarancji od terminu odbioru końcowego na : ?. miesięcy na roboty remontowo budowlane
CZĘŚĆ C ZAMÓWIENIA
Brutto ( wraz z podatkiem VAT ) w wysokości ?????????????.. zł
Słownie złotych ????????????????????????..
Oferujemy udzielenie gwarancji od terminu odbioru końcowego na : ?? miesięcy na roboty remontowo budowlane
CZĘŚĆ D ZAMÓWIENIA
Brutto ( wraz z podatkiem VAT ) w wysokości ?????????????.. zł
Słownie złotych ????????????????????????..
Oferujemy udzielenie gwarancji od terminu odbioru końcowego na :?. miesięcy na roboty remontowo budowlane
Wykonawca oświadcza że,
- Spełnia warunki stawiane w Zapytaniu ofertowym Z dnia 1 września 2016 roku
Dotyczące wykonanie prac budowlanych remontowych pomieszczeń Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej w Gorzowie Wielkopolskim, Lubuskiego Ośrodka Wsparcia Ekonomii Społecznej/Lokalny Punkt Ekonomizacji i Inkubacji Społecznej w Świebodzinie, Kożuchowie oraz Kostrzynie nad Odrą.
- Zapoznał się z warunkami określonymi w w/w Zapytaniu ofertowym i nie wnosi do nich zastrzeżeń.
- W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, zobowiązuje się on do zawarcia umowy w terminie i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
- Zakres prac przewidzianych do wykonania jest zgodny z zakresem objętym specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
- Oświadczamy, że firma nasza spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia o
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zamówienia.
- Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
?????????????? ?????????????????…
Miejsce i data
(podpis Wykonawcy lub przedstawiciela
upoważnionego do reprezentacji
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku innych
podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu
Nazwa Wykonawcy:
?????????????????????????????.??????????????????
Adres Wykonawcy:
???????????????????????????????????????????????
Oświadczam, że:
– posiadam uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem,
– posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
– posiadam zdolność finansową do realizacji przedmiotu zamówienia.
Ponadto oświadczam, że:
– w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji i nie ogłoszono jej upadłości,
– Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia
zdrowotne i społeczne,
– Wykonawca nie został skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o
udzielenie zamówienia.
?????????????? ?????????????????…
Miejsce i data
(podpis Wykonawcy lub przedstawiciela
upoważnionego do reprezentacji)
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH
Ja, niżej podpisany(a) ?????????????????..?????..????????
oświadczam, że jako Wykonawca nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
………………., dnia…………………….. …………………………………………………………………..
(pieczęć i podpis Wykonawcy
OŚWIADCZENIE O BRAKU POWIĄZAŃ
KAPITAŁOWYCH LUB OSOBOWYCH
Ja, niżej podpisany(a) ?????????????????..?????..????????
oświadczam, że jako Zamawiający nie jestem powiązany osobowo lub kapitałowo z Wykonawcą. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Zamawiającym, polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej (rodzice, dzieci, wnuki, teściowie, zięć, synowa), w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia (rodzeństwo, krewni małżonka/i) lub pozostawania w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
………………………., dnia…………………….. ………………………………………………………………….
(podpis Wykonawcy)