ZAPYTANIE OFERTOWE skierowane do podmiotów ekonomii społecznej
Postępowanie prowadzone na podstawie podsekcji 6.5.2 Zasada konkurencyjności – Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego , Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 o wartości zamówienia przekraczającej 50 tys. złotych netto.
Dotyczy projektu :
,,Lubuski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej” Oś priorytetowa 7 Równowaga społeczna, Poddziałanie 7.6.1 Wsparcie rozwoju ES poprzez działania ośrodków wsparcia ekonomii społecznej Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
I.ZAMAWIAJĄCY :
Lubuskie Stowarzyszenie Rozwoju Regionalnego ,,Rozwój”
- Łazienki 6
66-400 Gorzów Wielkopolski
mail: biuro@lowes.lubuskie.org.pl
osoba do kontaktu: Gracjan Pawlak tel. 95 738 00 61
II.PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest: organizacja i realizacja usługi szkoleniowej polegającej na przeprowadzeniu warsztatów psychoedukacyjnych oraz warsztatów integracyjnych z elementami eventu dla beneficjentów ostatecznych projektu pn. „Lubuski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej”.
Kod CPV: 80500000-9 usługi szkoleniowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
Usługa kompleksowej organizacji dwóch rodzajów warsztatów zgodnie z poniższą specyfikacją:
1.WARSZTATY PSYCHOEDUKACYJNE
Liczba uczestników (łącznie): | 490 osób |
Liczba edycji : | 35 edycji X 2 dni (edycje dwudniowe, 1 edycja – 16 godzin) |
Liczba uczestników edycji: | Średnio 14 osób/minimum 8 osób/ maximum 16 osób. |
Łącznie do lipca 2018r./ liczba godzin dydaktycznych: | 560 godzin. |
Termin realizacji: | IV kwartał 2016 r. – II kwartał 2018 r. |
Zakres: |
Warsztaty mają na celu dostarczenie wiedzy, wytrenowanie umiejętności i zachowań dotyczących postrzegania i rozumienia innych oraz samego siebie. Dobrego komunikowania się, nabycia postawy asertywnej, umiejętności nawiązywania kontaktu, podnoszenia samooceny i rozpoznania swoich mocnych stron, rozwiązywania problemów w relacjach oraz stosunku do siebie. Założenia :
|
- WARSZTATY INTEGRACYJNE Z ELEMENTAMI EVENTU
Liczba uczestników (łącznie): | 200 osób |
Liczba edycji : | 15 edycji X 3 dni (edycje trzydniowe, 1 edycja – 30 godzin) |
Liczba uczestników edycji: | Średnio 14 osób/minimum 8 osób/ maximum 16 osób. |
Łącznie do lipca 2018r./ liczba godzin dydaktycznych: | 450 godz. |
Termin realizacji: | IV kwartał 2016 r. – II kwartał 2018 r. |
Zakres: |
Warsztaty mają na celu przygotowanie Beneficjentów Ostatecznych projektu do włączenia się w obszar działalności zawodowej (tzn. zachowań obowiązujących na tzw. „wolnym rynku”, w sferze biznesu społecznego, przestrzeni instytucjonalnej etc.) Założone cele należy osiągnąć poprzez wzmocnienie umiejętności nabytych podczas warsztatów psychoedukacyjnych oraz ich dalszy rozwój. Wobec powyższego w planowanym zakresie warsztatów integracyjnych należy położyć nacisk na następujące obszary tematyczne:
*** Podczas przygotowania programu WARSZTATÓW INTEGRACYJNYCH Z ELEMENTAMI EVENTU należy w szczególny sposób uwzględnić rolę działań „eventowych”oraz ich rolę w procesie integracji Beneficjentów Ostatecznych projektu. |
III. TERMIN I MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1) Województwo Lubuskie
2) okres realizacji projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem działań
IV.WYMAGANIA – zakres zamówienia
NOCLEG:
Dla Warsztatów Psychoedukacyjnych: 2 doby hotelowe,
Dla Warsztatów Integracyjnych z Elementami Event: 3 doby hotelowe.
Zapewnienie noclegu w hotelu/ośrodku o standardzie turystycznym,
- Pokoje od dwu do czteroosobowych,
- pokoje odpowiadające standardowi turystycznemu,
- wszystkie pokoje, sala, w której podawane będą posiłki, miejsca, w których będą organizowane przerwy kawowe, sala konferencyjna, sale warsztatowe muszą znajdować się w jednym kompleksie,
- w w/w kompleksie znajdować się muszą minimum dwie sale szkoleniowe odpowiadające specyfice planowanych działań szkoleniowych (+ wyposażenie).
WYŻYWIENIE:
Dla Warsztatów Psychoedukacyjnych: 1 śniadanie, 2 obiady, 1 kolacja oraz przerwy kawowe.
Dla Warsztatów Integracyjnych z Elementami Event: 3 śniadania, 3 obiady, 2 kolacje oraz przerwy kawowe.
- Śniadanie w formie bufetu (bufet na zimno oraz na ciepło) wraz z napojami (kawa z zaparzacza lub ekspresu, herbata (co najmniej trzy rodzaje, w tym jedna czarna i jedna owocowa), soki, woda mineralna gazowana oraz niegazowana, w nieograniczonej ilości), dodatki (pieczywo, masło, itd.),
- Przerwy kawowe ciągłe dla uczestników szkoleń w formie bufetu składającego się z kawy z ekspresu ciśnieniowego, kilku odmian herbaty, dodatków do kawy i herbaty, wody, soków owocowych, co najmniej trzech rodzajów ciastek typu rogaliki, babeczki lub mini drożdżówki, serwis gastronomiczny (zastawa porcelanowa i szklana), obsługa;
- obiad w restauracji hotelowej ok. godz. 14:30 składający się z przystawki, zupy, dania głównego, deseru oraz napojów: soki owocowe, woda, kawa, herbata wraz z dodatkami do kawy i herbaty – z uwzględnieniem potraw mięsnych, rybnych oraz wegetariańskich;
- kolacja w restauracji hotelowej ok. godz. 20:00 składającą się z przystawek, zupy, dania głównego, deseru oraz napojów: soki owocowe, woda, kawa, herbata wraz z dodatkami do kawy i herbaty – z uwzględnieniem potraw mięsnych, rybnych oraz wegetariańskich.
SALA SZKOLENIOWA:
Zapewnienie w dniach sali szkoleniowej w terminach ustalonych z Zamawiającym dla uczestników kolejnych edycji wraz z pełnym wyposażeniem:
- krzesła dla uczestników,
- ekran,
- projektor multimedialny zdolny do współpracy z laptopem,
- laptop z zainstalowanym pakietem MS Office (tj. m.in. Power Point),
- pilot do zmieniania slajdów,
- bezprzewodowy dostęp do Internetu,
- tablica typu „flipchart” i flamastry,
- obsługa techniczna sprzętu.
Dodatkowe informacje dla Wykonawcy:
Wyznaczenie opiekuna grupy na miejscu będzie mile widziane.
W każdej z ofert należy uwzględnić całościową kwotę brutto realizacji zamówienia z podaniem szczegółowego kosztorysu poszczególnych elementów zadania.
Menu będzie ustalane z Zamawiającym na podstawie propozycji przedstawionych przez Wykonawcę. Wszystkie przerwy kawowe powinny być zorganizowane w pomieszczeniu zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników spotkania.
Ostateczna liczba osób zostanie potwierdzona wybranemu Wykonawcy najpóźniej na 4 dni przed terminem spotkania. Końcowe rozliczenie z Wykonawcą nastąpi na podstawie zgłoszonej liczby uczestników, uwzględniając podane przez Wykonawcę koszty stałe i koszty osobowe. Godziny realizacji poszczególnych elementów zamówienia są poglądowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich zmiany.
Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia realizacji podwykonawcom przedmiotu zamówienia.
V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIENIA
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się :
1) Podmioty ekonomii społecznej lub konsorcja/partnerstwa stworzone przy współudziale ekonomii społecznej, gdzie PES lub przynajmniej jeden z partnerów spełnia warunek określony w art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy ( Dz.U. z 2008r. nr 69 poz.415 ze zm.) tzn. dotyczący posiadania aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonych przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia – metodą graniczną spełnia / nie spełnia.
2) Spełniają warunki udziału w postepowaniu dotyczące:
- a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
Zarówno trener jak i kotrener, wykazują udokumentowany dorobek zawodowy adekwatny do problematyki świadczonej usługi.
Zamawiający wyznacza szczegółowe wykazanie i udokumentowanie spełnienia niniejszego warunku poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a także poprzez wskazanie na posiadanie przez Wykonawcę wymaganego przez Zamawiającego dorobku zawodowego w danej dziedzinie zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączniku do uchwały Komitetu Akredytacyjnego nr 3 z dnia 22 września 2014r. F.1 Kompetencje osoby prowadzącej szkolenie tj. co najmniej 100 godzin szkoleń w danym obszarze tematycznym.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek zostanie spełniony wyłącznie jeżeli jeden z wykonawców lub podwykonawców lub podmiotów udostępniających zasoby spełni warunek samodzielnie (nie sumuje się doświadczenia zawodowego – arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z 7 sierpnia 2014r. {sygn.akt: KIO 1495/14}).
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia – metodą graniczną spełnia / nie spełnia.
- posiadania uprawnień wymaganymi przepisami prawa do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia – metodą graniczną spełnia / nie spełnia.
- posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia – metodą graniczną spełnia / nie spełnia.
- sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia – metodą graniczną spełnia / nie spełnia.
3) Nie są powiązani osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania miedzy Zamawiającym lub osobą upoważnioną do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy polegające w szczególności na:
- a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ w wytycznych programowych,
- c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia – metodą graniczna spełnia / nie spełnia.
- KRYTERIA OCENY OFERT/OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM
1.Kryterium oceny ofert jest :
- a) Kryterium ,,cena brutto? – 60%
- b) Kryterium doświadczenie ( Kd) -40 %
gdzie podane wyżej wagi procentowe są wagami punktowymi wg zasady: jeden % = jeden punkt
2.Sposób oceny ofert:
- Kryterium „Cena brutto” – oferta z najniższą ceną uzyska 60,00 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej w skali od 0 – 60,00 pkt.
cena brutto oferty z najniższą ceną
————————————————————— x 60
cena brutto oferty ocenianej
Oferowana cena powinna zawierać :
- Zapewnienie wyżywienia uczestnikom warsztatów ( wyżywienie w pełnym zakresie) analogicznie do osobodni wynikających z powyższych zestawień tabelarycznych.
- Wynajęcie ( udostępnienie) sal szkoleniowych tj. miejsca realizacji warsztatów z zapewnieniem standardów odpowiednich dla rodzaju i specyfiki zadania.
- Sporządzenie i powielenie adekwatnie do liczby uczestników materiałów szkoleniowych skonsultowanych uprzednio z Zamawiającym.
- b) Kryterium doświadczenie ( Kd)
Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do formularza oferty wykazu usług ( załącznik nr 3 do zapytania) wykonanych w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie następującej usługi typu: szkolenia/spotkania /konferencje z zapewnieniem miejsc noclegowych i usługi gastronomicznej.
0,00 do 40,00 punktów
- 1 usługa – 20 punktów
- 2 usługi i więcej – 40 punktów
3.Zamawiający poprawi w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
- inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zaproszenia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
- Oferta, która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za
najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji ceny przedstawionej w ofercie najkorzystniejszej,
jeżeli przewyższy ona kwotę przewidzianą w budżecie wniosku o dofinansowanie.
VI.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
- Miejsce składania ofert:
Siedziba Lubuskiego Stowarzyszenia Rozwoju Regionalnego ,,Rozwój” ul. Łazienki 6
66-400 Gorzów Wielkopolski lub drogą elektroniczna : biuro@lowes.lubuskie.org.pl
w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godzinach : od 8.00 do 16.00
lub przesłane drogą pocztową.
- Oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) , w języku polskim
- Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Jeżeli uprawnienie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę.
Pełnomocnictwo do reprezentowani wykonawcy należy złożyć w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie
- Ofertę należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.2016r. do godz. 14.00, przy czym terminowość złożenia oferty ocenia się według czasu wpłynięcia oferty do miejsca wskazanego w treści pkt 1.
- Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu, oznaczonym w następujący sposób:
,,oferta – organizacja i realizacja usługi szkoleniowej”
- Oferta wspólna ( konsorcjum)
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ( zwani dalej Konsorcjum) powinni spełniać warunki udziału w postepowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w ofercie.
Ponadto tacy wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postepowaniu albo do reprezentowania ich w postepowaniu i zawarcia umowy.. Zaleca się ażeby Pełnomocnikiem był jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, których oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą( zobowiązani są przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie zawierające w swej treści następujące postanowienia:
- Wyszczególnienie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego
- Określenie celu gospodarczego, dla którego umowa została zawarta( celem tym musi być zrealizowanie zamówienia)
- Oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, w tym okres zgłaszania wad
- Podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców należących do konsorcjum
- Określenie lidera konsorcjum( powinien nim być pełnomocnik wskazany w ofercie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- Wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, odpowiedzialność za realizację zamówienia, za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
- Zapis mówiący, że Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za realizację zamówienia , za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, za wniesienie zabezpieczenia prawidłowego wykonania umowy
- Ustanowienie pełnomocnika do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym.
- Oferta winna zawierać:
- Formularz Ofertowy (załącznik nr 2 do zapytania)
- Wykaz kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia
( załącznik nr 3 do zapytania)
Do wykazu osób należy:
- CV ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3a do zapytania) osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia oraz referencje/oświadczenia o przeprowadzonych szkoleniach ( dla trenera i kotrenera)
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. poz.922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902)?, oraz własnoręcznym podpisem.
3) Wykaz usług – doświadczenie wykonawcy ( załącznik nr 4 do zapytania )
4) Informację o grupie kapitałowej ( załącznik nr 5 do zapytania )
5) Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa ( załącznik nr
6 zapytania )
- Oświadczenie – wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych ( załącznik nr 7 do zapytania)
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych ( załącznik nr 8 do zapytania)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 9 do zapytania)
9) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do
ewidencji działalności gospodarczej – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert ( w przypadku, gdy przedmiot zapytania będzie realizowany w ramach
prowadzonej działalności gospodarczej)
10) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ( konsorcjum)
- umowa Konsorcjum
- dokument ustanawiający pełnomocnika ( lidera) konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie stanowiące załącznik nr 8 i 9 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO/ WARUNKI ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA
- Istotne postanowienia umowy stanowią Załącznik nr 1 do ZAPYTANIA – wzór umowy.
- Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany są dopuszczalne, gdy:
- ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy, przez Wykonawcę;
- wystąpią obiektywne niezależnie od woli stron umowy okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy;
- zajdzie konieczność ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji zamówienia,
3.Dopuszcza się zmianę zapisów umowy, gdy zaistnieje siła wyższa lub inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy lub wprowadzenie tych zmian jest korzystne dla Zamawiającego.
- INFORMACJE O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH
Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających
- ODRZUCENIE OFERTY
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
- jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego
- będzie niekompletna ( tj. nie będzie zawierała dokumentów wskazanych w pkt. VIII ppkt. 6 niniejszego zapytania )
- zostanie złożona po terminie
- zostanie złożona na niewłaściwym formularzu
- informacje (i oświadczenia) złożone przez Wykonawcę w złożonej ofercie będą nieprawdziwe
XII.WYKLUCZENIE WYKONAWCY
Zamawiający wykluczy wykonawców, którzy :
- są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu Zasady konkurencyjności o której mowa w podsekcji 6.5.3 Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
- nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu
- wobec których otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość
- którzy należą do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty ,oferty częściowe, chyba ,że wykażą , że istniejące między nimi powiazania nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
XIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej ofert,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
XIV.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ / ZAWARCIE UMOWY
- Termin związania ofertą ustala się na 30 dni.
- Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- ZAŁĄCZNIKI
- Wzór umowy (załącznik nr 1 do zapytania)
- Formularz Ofertowy (załącznik nr 2 do zapytania)
- Wykaz kadry, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia i doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia
( załącznik nr 3 do zapytania)
- CV (wzór)- załącznik nr 3a do zapytania
3) Wykaz usług – doświadczenie wykonawcy ( załącznik nr 4 do zapytania )
4) Informację o grupie kapitałowej ( załącznik nr 5 do zapytania )
- Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa ( załącznik nr 6 zapytania )
- Oświadczenie – wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych ( załącznik nr 7 do zapytania)
- Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych ( załącznik nr 8 do zapytania)
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 9 do zapytania)
załączniki:
Załącznik nr 8- oświadczenie o braku powiązań Załącznik nr 1 – wzór umowy Załącznik nr 2 – formularz oferty Załącznik nr 3 wykaz osób Załącznik nr 4 – doświadczenie Załącznik nr 9 – oświadczenie o spełnieniu warunków udziału Załącznik nr 7 – oświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych Załącznik nr 6 – Zastrzeżenie nieudostępniania inf. Załącznik nr 5 – Inf.grupa kapitałowa